SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji spletne trgovine sassy-pletenine.si v lasti Romane Juračič (Osebno dopolnilno delo št.: 21589), so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
sassy-pletnenine.si – Romana Juračič, Homec, VIII. ulica 5, 1235 Radomlje, Slovenija
Osebno dopolnilno delo št..: 21589, davčna številka: 99283590
Telefon: +386 41 865 999, Elektronska pošta: info@sassy-pletenine.si
DDV-ja na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1 ne obračunavam.
Lastnica spletne trgovine sassy-pletenine.si je Romana Juračič (v nadaljevanju ponudnik).
Z uporabo spletne trgovine izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosim, da zapustite strani spletne trgovine sassy-pletenine.si. Pridržujem si pravico do spremembe pogojev spletne trgovine sassy-pletenine.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila.
NAČINI PLAČILA
Spletna trgovina sassy-pletenine.si omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu (pri izbiri osebnega prevzema v našem razstavnem salonu lahko plačate z gotovino ali s kartico);
- plačilo po predračunu;
- s paypal-om.
Plačilo z gotovino ob prevzemu
Plačilo opravite kurirju ali poštarju ob dostavi pošiljke. Pri plačilu s posebno položnico se Pošti Slovenije plača provizija v skladu s cenikom.
Pri izbiri prevzema paketa na prevzemnem mestu, torej na mojem naslovu, lahko plačate z gotovino.
Plačilo preko spletne banke oz. plačilo po predračunu
Če želite izbrano naročilo poravnati preko spletne banke, znesek nakažete na transakcijski račun: IBAN SI56 0765 6473 9166 786 (Gorenjska Banka).
Plačilo s PayPal-om
Kot referenco vpišite SI 00 in nato številko naročila. Ko zaključite z naročilom boste preusmerjeni na PayPal-ovo spletno stran, kjer se z elektronskim naslovom (Email address) in geslom (PayPal geslo) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.
V svojem PayPal računu preverite podatke in potrdite plačilo računa (Pay Now). Kmalu zatem dobite informacijo, če je bilo vaše plačilo realizirano. Če je bilo, je s tem postopek plačila zaključen.
DOSTAVA
V primeru nakupa blaga nad 50,00 € (strošek poštnine se ne upošteva) stroške pošiljanja krije ponudnik (Romana Juračič). V primeru nakupa pod 50,00 €, stroški dostave znašajo 2,00 €. Naročeno blago vam bo dostavila Pošta Slovenije. Vsako nedostavljeno naročilo, ki se pošilja preko Pošte Slovenije, vas bo na vaši pošti čakalo 15 dni, preden se bo vrnilo. Potrošnik se z nakupom strinja, da se v namen lažje in hitrejše dostave na etiketi paketa dopiše njegova telefonska številka. V kolikor potrošnik ne želi izpisa številke naj nas o tem pred dostavo obvesti. V primeru osebnega prevzema na naslovu ponudnika, se zaračuna strošek priprave blaga v znesku 1,00 €.
PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE OZ. OD NAROČENEGA BLAGA
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh ponudniku na elektronski naslov info@sassy-pletenine.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti dan po datumu prevzema artiklov.
Vračilo prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Obrazec za vračilo kupnine – odstop od pogodbe (pdf) je dostopen TUKAJ.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila ponudniku vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Romana Juračič, Homec VIII. Ulica 5, 1235 Radomlje.
Po prejemu blaga ponudnik potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemam in so ob dostavi zavrnjene. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga ponudnik ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.
Potrošnik mora obvezno v roku 14 dni javiti na email info@sassy-pletenine.si namero, da bo izdelek vrnil, v povratno informacijo pa prejme navodila za vračilo. Potrošnik ima nato dodatnih 14 dni časa, da izdelek vrne na moj naslov. V nasprotnem primeru denarja žal ne morem vrniti.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali kupon, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudim odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določim ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo) (ZVPot-UPB2) .
Blago, kupljeno pri ponudniku, uporabnik uporablja na lastno odgovornost, pri čemer mora dosledno upoštevati navodila proizvajalca za pravilno uporabo.
ZAMENJAVA BLAGA
Če vam izdelek ne ustreza, ga lahko vrnete. Zamenjava je možna samo v primeru, da je izdelek še originalno zaprt, nepoškodovan in da od dneva nakupa ni minilo več kot 8 dni. Za zamenjavo pošljite izpolnjen obrazec za zamenjavo, kopijo računa ter originalno zaprt in nepoškodovan izdelek na naslov Romana Juračič, Homec VIII. Ulica 5, 1235 Radomlje Zamenjava je možna za poljuben izdelek iz ponudbe. Stroške poštnine vračila izdelka ne krijemo. Obrazec za zamenjavo izdelka (pdf) je dostopen TUKAJ.
GARANCIJA
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Obrazec za vračilo izdelka v garancijo (pdf) je dostopen TUKAJ.
Potrošniki lahko za informacije o garanciji pokličete na 041 865 999 ali pošljete elektronsko pošto na naslov: info@sassy-pletenine.si.
SEZNANITEV Z ODGOVORNOSTJO PONUDNIKA ZA STVARNE NAPAKE
Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora ponudnik potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Ponudnik odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna (37. Člen ZvPot):
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot).
Kako se stvarno napako uveljavi?
Potrošnik mora o morebitni stvarni napaki, skupaj z natančnim opisom, obvestiti ponudnika v zakonsko določenem roku in hkrati omogočiti pregled izdelka ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od izdelka, o tem potrošnika obvestim med postopkom samim).
Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Potoršnik ima časa dva meseca od odkritja napake, da o tej obvesti ponudnika in zahteva uveljavljanje stvarne napake. Ponudnik ima časa 8 dni za rešitev ali zavrnitev reklamacije stvarne napake. Obrazec za vračilo izdelka ob uveljavljanju stvarne napake (pdf) je dostopen TUKAJ.
CENE
Vse cene v spletni trgovini sassy-pletenine.si so navedene v EUR (€) in na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1 ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV). Kljub zagotavljanju ažurnosti in točnosti podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Ker želimo potrošnikom zagotoviti kar se da ugodno ceno je lahko cenik, objavljen na spletni strani drugačen od trenutnega in se lahko spreminja tudi dnevno.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Spletna trgovina sassy-pletenine.si spoštuje potrošnikovo pravico do zasebnosti in stremi k najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Zato je pri nudenju storitev zavezana k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov.
Zavezujem se, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne trgovine, uporabljeni v skladu s to Izjavo o varstvu osebnih podatkov, da se vaših osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih.
Vse o varstvu osebnih podatkov in izjavo o zasebnosti si lahko ogledate na povezavi: https://www.sassy-pletenine.si/varovanje-osebnih-podatkov/
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Za zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in ažurnost podatkov v spletni trgovini sassy-pletenine.si. Vseeno obstaja možnost napak pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. V tem primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo od pogodbe (naročila) ali izberejo zamenjavo artikla.
Uporabniki imajo možnost v spletni trgovini sassy-pletenine.si objaviti komentar, ki pa ne sme biti nestrpen, žaljiv in zavajajoč. Ponudnik se v tem primeru omejuje od vseh odgovornosti in ima pravico neprimerne komentarje izbrisati.
Za zagotavljanje kakovosti storitev in varnosti, z nakupom zagotavljate in jamčite ponudniku pravilnost vaših podatkov. Potrošnikom svetujem, da uporabljajo proizvode v skladu z navodili in priporočili proizvajalca. Potrošnik se z nakupom strinja, da uporablja proizvod na lastno odgovornost in da je seznanjen s pravilnim rokovanjem.
Vsebina objavljena v spletni trgovini je zagotovljena s strani ponudnika kot informativna storitev.
PRITOŽBE IN SPORI
Informacija o pritožbenem postopku
Pri sassy-pletenine.si si prizadevam za zadovoljstvo potrošnikov, nenehno izboljševanje kakovosti poslovanja in za strokovno ter korektno prodajo ponujenih izdelkov. Ob tem se zavedam, da pri poslovanju lahko pride do trenutkov, ko so moja ravnanja ali odločitve drugačne od tistih, ki jih potrošniki pričakujete. Za take primere sem v sassy-pletenine.si oblikovala interni postopek za reševanje pritožb ter predvidela tudi možnost izvensodnega reševanja morebitnih sporov.
V nadaljevanju vas želim seznaniti z naslednjim:
- Pritožbe v zvezi z mojimi ravnanji ali odločitvami lahko podate ustno ali pisno na mojem naslovu ali po elektronski pošti info@sassy-pletenine.si.
- Na vaše ustne pritožbe bom skušala odgovoriti takoj. Če bi želeli na svojo ustno pritožbo prejeti pisni odgovor, bo pripravljen zapisnik, ki ga v nadaljevanju obravnavam kot pisno pritožbo.
- Na vaše pisne pritožbe vam bom pisno odgovorila v najkrajšem možnem času (najkasneje v roku 30 dni po prejemu pisne pritožbe).
Informacija o izbranem izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavam nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Kot ponudnik blaga in storitev omogočam spletno trgovino na območju Slovenije in v svoji spletni trgovini objavljam elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Elektronska povezava na platformo za SRPS:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
POTEK NAKUPA
- Povzetek košarice: Prikazan je seznam vseh izdelkov, ki jih potrošnik izbere z vnesenimi podatki in s količinami;
- Prijava: V tem delu se mora potrošnik prijaviti, če pa nakupuje prvič pa pred tem še registrirati. Vnos naslovov za dostavo: Izberite naslov za račun oziroma naslov za dostavo;
- Način dostave: Potrošnik si izbere način dostave, ta je lahko preko dostavne službe ali pa osebni prevzem na mojem naslovu;
- Plačilo in zaključek naročila: V tem razdelku si potrošnik izbere način plačila: po povzetju, z bančnim nakazilom ali preko Paypal računa. Pred oddajo naročila lahko potronik poljubno spreminja vsebino košarice ali podatke za dostavo.
- Uporabniški račun: Pri prijavi v spletno trgovino si potrošnik ustvari uporabniški račun, v katerem lahko sledi vsem svojim naročilom in si jih po potrebi tudi natisne.
- Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, potrošnik pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov.
KODA ZA POPUST
Če želite uporabiti kodo za popust ali bon, ki ga objavim ali vam ga kdo podari, v postopku naročila enostavno vpišete številko popusta v polje za vpis kode za popust in se vam bo popust (bon) avtomatsko upošteval.
Akcije in popusti se med seboj ne seštevajo in se izključujejo. Hkrati lashko uveljavljate zgolj eno kodo za popust.
Splošne pogoje poslovanja spletne trgovine sassy.si si lahko v PDF obliki ogledate TUKAJ.